preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Dobriša Cesarić" Požega

Vijesti

Digitalni alati u nastavi matematike

Autor: Marija Glibo-Čuljak, 29. 10. 2020.

 

 
   


U današnje vrijeme, digitalno doba 21. stoljeća, način i tempo života su prilično drugačiji nego prije 20 godina. Inovativna tehnologija sve se brže razvija i ne može se zamisliti život bez raznih kućanskih uređaja, osobnih računala, videoigrica, tableta, pametnih telefona... Djeca su od svoje najranije dobi okružena tehnologijom te prije nego krenu u školu nauče koristiti razne digitalne uređaje. Zbog toga se način socijalizacije, razmišljanja i učenja današnjih učenika bitno promijenio od svojih roditelja. Klasične metode učenja nisu dovoljne kako bi učitelji i učenici maksimalno iskoristili svoje potencijale. Potrebni su novi načini pristupanja nastavnim sadržajima koji zahtijevaju promjene u dosadašnjem načinu rada učitelja. Nastavu se treba učiniti zanimljivijom i dinamičnijom kako bi se učenike motiviralo na aktivnije sudjelovanje u nastavnom procesu. Potrebne promjene otvaraju prostor za primjenu suvremenih informacijsko-komunikacijskih tehnologija (IKT-a). Javljaju se novi digitalni alati kojima se pristupa vrlo jednostavno, a njihova korist je višestruka. Koristeći digitalne alate u svrhu formativnog vrednovanja, učitelj na inovativan i pouzdan način provjera trenutno znanje učenika koje svima postaje zanimljivije. Više nema pasivnih učenika u razredu jer su svi učenici uključeni u nastavne aktivnosti. Na taj način se može potaknuti natjecateljski duh kod učenika, ali i motivirati ih da se više posvete nastavnom sadržaju kako bi se bolje pripremili za nadolazeće nastavne sate. Postoji niz besplatnih alata koji su svima dostupni i jednostavni za implementaciju u nastavi. Neki od njih su Plickers i Kahoot. Plickers je odličan alat za izradu individualnih provjera znanja, grupnih kvizova ili anketa koji automatski prikuplja i analizira dobivene podatke. Nakon što učitelj postavi pitanje, učenici trebaju pravilno postaviti svoju karticu i time pokazati svoj odgovor. Učitelj prikuplja rezultate tako da svojim mobilnim uređajem skenira sve kartice.  Kahoot je jednostavan i interaktivni alat za izradu kvizova, anketa ili poticanje rasprave, koji kroz igru koristi elemente učenja. Nakon svakog pitanja, učenici na svom zaslonu vide jesu li točno odgovorili, koliko su osvojili bodova, njihov ukupan broj bodova i poredak na ljestvici prema rezultatima. Nedostatak ovog alata je što se rezultati učenika mogu pratiti jedino za vrijeme kviza zbog čega učitelj nema mogućnost dugotrajnog praćenja rezultata učenika.

 




TELEFONSKI IMENIK ŠKOLE

 

        

 

RAVNATELJICA - 034/271-716

TAJNIŠTVO - 034/314-177

RAČUNOVODSTVO - 034/314-178  

BLAGAJNA - 034/251-547

PSIHOLOG - 034/314-175

DEFEKTOLOG - 034/314-176

PEDAGOG - 034/272-357

ZBORNICA - 034/314-174

KNJIŽNICA - 034/221-669

KUHINJA - 034/271-484

TELEFAX - 034/273-655

PŠ NOVA LIPA - 034/238-255

 

 

 

ŠKOLSKI LIST
OGLASNA PLOČA
Društvena mreža

Medaljica Cesarica

    

    MEDALJICA CESARICA

TRAŽILICA


Napredno pretraživanje
Traži
e-Dnevnik

BUS BUS

   RASPORED PRIJEVOZA

Priloženi dokumenti:
slavonijabus.pdf
RED VOZNJE LINIJE.doc

ŠKOLSKA KUHINJA

   

               

           

 JELOVNICI

LEKTIRA

E-UPISI

UPISI U SREDNJU
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Korisni linkovi



CMS za škole logo
Osnovna škola "Dobriša Cesarić" Požega / Slavonska 8, HR-34000 Požega / os-dcesaric-pozega.skole.hr / ured@os-dcesaric-pozega.skole.hr
preskoči na navigaciju