Projekt "Put plastike" -PLAN AKTIVNOSTI
Autor: Sandra Halt-Ćuže, 29. 2. 2020.
Poštovani roditelji i učenici, Od 22. veljače 2020. službeno su počele aktivnosti projekta "LORA" u našoj školi. Također smo ostvarili suradnju s partner školom Julija Kempfa u Požegi. CILJEVI PROJEKTA SU: Glavni cilj projekta: Povećati svijest učenika da svojim ponašanjem prema proizvodima od plastike direktno utječu na okoliš i održivi razvoj. Specifični ciljevi:
Nositelji su projekta svi učenici naše te sedmi razredni odjeli Kempfove škole.
Posebice 40ak suglasnih učenika sedmih razreda naše škole čine kontrolnu skupinu te nose glavne aktivnosti.
Put plastike predstavlja učenički put od odvajanja ambalaže, upoznavanja s njenim svojstvima, mogućnosti recikliranja i ponovne uporabe.
PLANIRANE AKTIVNOSTI:
- Ulazna anketa (nulto stanje) - odrađeno
- Prezentacije na temu u RO-ima naše škole (aktualno)
- Prikupljanje nepovratne plastične ambalaže
4. Posjet reciklažnom dvorištu Komunalca d. o. o
5. Posjet firmi za obradu plastike "Drava International" Osijek (samo kontrolna skupina)
6. Kreativne radionice za izradu eksponata od plastike (1. a, 2. a i 4. a)
7. Izložbe u dječjem tjednu (listopad)
8. Izlazna anketa
Hvala roditeljima na potpori i učenicima na angažiranju na očuvanju okoliša te borbi za održivi razvoj. Malim koracima do velikih ciljeva!
Tim "LORA"
RAVNATELJICA - 034/271-716
TAJNIŠTVO - 034/314-177
RAČUNOVODSTVO - 034/314-178
BLAGAJNA - 034/251-547
PSIHOLOG - 034/314-175
DEFEKTOLOG - 034/314-176
PEDAGOG - 034/272-357
ZBORNICA - 034/314-174
KNJIŽNICA - 034/221-669
KUHINJA - 034/271-484
TELEFAX - 034/273-655
PŠ NOVA LIPA - 034/238-255
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Znanost |
> AZOO |
> MZOŠ |
> NCVVO |
> Wikipedia |
> ENCIKLOPEDIJA |
> e - KNJIŽNICA |
> LEKTIRA |
BRZO TRAŽENJE... |
> HRABRI TELEFON |
Dnevni tisak |