4.a i „Escape room“
Autor: Katarina Kotrla Vidić, 13. 2. 2020.
Escape (class) room je tematski zadana misija, u kojoj u određenom vremenskom roku skupina učenika treba riješiti niz neobičnih zadataka, zagonetki te dekodirati kodove. Učenici 4.a bili su podijeljeni u 5. skupina po bojama kako bi provjerili što su zapamtili čitajući lektiru „Emil i detektivi“.
Za vrijeme trajanja sata učenici su mogli u svakom trenutku koristiti i knjigu.
U školskoj knjižnici su bili skriveni predmeti, poruke, slike koje trebaju pronaći. Rješavanjem zadataka otkrivaju se tragovi koji upućuju gdje dalje tražiti.
Prednost Escape room-a je i u tome što, s jedne strane, učenicima nudi razvijanje njihovih kompetencija na suvremeniji način za razliku od tradicionalne nastave i s druge podrazumijeva aktivnog učenika čime postaju subjekti, a ne objekti u procesu učenja.
Uključivanjem učenika u ovu vrstu aktivnosti podržavamo njihovu ambiciju da dosegnu viši stupanj kompetencija poput preuzimanja inicijative, upotrebe digitalnih tehnologija, rješavanja problema i suradničkog rada potrebnih za uspjeh u školi i daljnje obrazovanje.
Učenici su bili posebno ushićeni, zadatke su riješili prije isteka vremena i vesele se ponovnom susretu u ulozi detektiva.
Mirna Jozić
RAVNATELJICA - 034/271-716
TAJNIŠTVO - 034/314-177
RAČUNOVODSTVO - 034/314-178
BLAGAJNA - 034/251-547
PSIHOLOG - 034/314-175
DEFEKTOLOG - 034/314-176
PEDAGOG - 034/272-357
ZBORNICA - 034/314-174
KNJIŽNICA - 034/221-669
KUHINJA - 034/271-484
TELEFAX - 034/273-655
PŠ NOVA LIPA - 034/238-255
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Znanost |
> AZOO |
> MZOŠ |
> NCVVO |
> Wikipedia |
> ENCIKLOPEDIJA |
> e - KNJIŽNICA |
> LEKTIRA |
BRZO TRAŽENJE... |
> HRABRI TELEFON |
Dnevni tisak |