Školsko natjecanje u čitanju naglas
Autor: Vlatka Medunić, 30. 10. 2019.
Dana 30. listopada 2019. godine održana je školska razina Natjecanja u čitanju naglas. Natjecanje u čitanju naglas namijenjeno je učenicima osnovnih škola (od 3. do 8. razreda) u Republici Hrvatskoj. Ciljevi su mu: popularizacija knjige i čitanja, razvijanje ljubavi prema knjizi i čitanju kao kvalitetnom načinu provođenja slobodnog vremena, unaprjeđenje čitalačkih sposobnosti učenika, naglašavanje čitanja kao temelja cjeloživotnog obrazovanja, poticanje usmenog izražavanja te razvijanje motivacijskih sposobnosti.
Na natjecanju su mladi čitatelji izražajno čitali prozne tekstove po vlastitom izboru, prije čega su obrazložili svoj odabir određene knjige.
Ove godine prijavio se najveći broj učenika 32 učenika za mlađu kategoriju i 9 učenika za stariju kategoriju natjecanja.
U prosudbenoj komisiji sudjelovale su: Branka Lukić – Cesarik – školska psihologinja, Vlatka Medunić – socijalni pedagog, Mirna Obradović – prof. hrvatskog jezika te školska knjižničarka Mirna Kovačević.
Pobjednici Natjecanja u čitanju naglas su Matej Miličević (5.c razred) u kategoriji mlađih natjecatelja te Tara Matijević (6.a razred) u starijoj kategoriji za učenike 6., 7. i 8. razreda.
Županijsko se natjecanje održava u ponedjeljak, 04. studenog 2019. godine u školskoj knjižnici naše škole.
RAVNATELJICA - 034/271-716
TAJNIŠTVO - 034/314-177
RAČUNOVODSTVO - 034/314-178
BLAGAJNA - 034/251-547
PSIHOLOG - 034/314-175
DEFEKTOLOG - 034/314-176
PEDAGOG - 034/272-357
ZBORNICA - 034/314-174
KNJIŽNICA - 034/221-669
KUHINJA - 034/271-484
TELEFAX - 034/273-655
PŠ NOVA LIPA - 034/238-255
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Znanost |
> AZOO |
> MZOŠ |
> NCVVO |
> Wikipedia |
> ENCIKLOPEDIJA |
> e - KNJIŽNICA |
> LEKTIRA |
BRZO TRAŽENJE... |
> HRABRI TELEFON |
Dnevni tisak |