Popijmo šalicu čaja
Autor: Ines Čereg, 5. 2. 2018.
Učenici 2.c uključili su se u e Twinning projekt Popijmo šalicu čaja - Let 's have a cup of tea . OČEKIVANI REZLUTATI CILJEVI PROJEKTA:
Svakog ponedjeljka imamo u razredu čajanku . Upoznavanje učenika sa utjecanjem pijenja domaćeg čaja na naše zdravlje, vrstama domaćih čajeva, načinima konzumiranja čajeva. Organiziranje kreativnih, likovnih, glazbenih i literarnih radionica na temu: Čaj – put od biljke do zdravog napitka
- Učenici će češće upotrebljavati domaći čaj kao napitak umjesto kupovnih napitaka
- Učenici će moći prepoznati biljke koje koristima za izradu domaćih čajeva
- Učenici će moći objasniti zašto pijenje domaćeg čaja pogoduje zdravlju
- Učenici će moći određivati razlike između domaćih čajeva po boji, mirisu i okusu;
- Učenici će se izražavati na temu čaja razvijajući kreativne, likovne, glazbene i literarne sposobnosti;
- Organizirat će izložbu o domaćem čaju će predstaviti roditeljima i lokalnoj zajednici
- Učenici će upoznati biljke od kojih se proizvodi domaći čaj,
- Učenici će se upoznati sa značajem čaja u ishrani; (koristima čaja; vrstama čajeva; razlikama prema boji, mirisu i ukusu)
- Čaj u nastavi kao nastavno sredstvo;
- Likovni radovi na temu "Šalica čaja";
- Čaj u literarnim radovima;
Izrada storybook slikovnice Moj omiljeni čaj
- Tradicionalni prikaz pijenja čaja
RAVNATELJICA - 034/271-716
TAJNIŠTVO - 034/314-177
RAČUNOVODSTVO - 034/314-178
BLAGAJNA - 034/251-547
PSIHOLOG - 034/314-175
DEFEKTOLOG - 034/314-176
PEDAGOG - 034/272-357
ZBORNICA - 034/314-174
KNJIŽNICA - 034/221-669
KUHINJA - 034/271-484
TELEFAX - 034/273-655
PŠ NOVA LIPA - 034/238-255
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Znanost |
> AZOO |
> MZOŠ |
> NCVVO |
> Wikipedia |
> ENCIKLOPEDIJA |
> e - KNJIŽNICA |
> LEKTIRA |
BRZO TRAŽENJE... |
> HRABRI TELEFON |
Dnevni tisak |