preskoči na sadržaj
Vijesti

Escape (class) room lektira

U ponedjeljak 23.11.2020., učenici 4.c razreda na nov i suvremen način, radili su lektiru metodom escape (class) room, Družba Pere Kvržice, Mate Lovraka.

Escape (class) room je tematski zadana misija, u kojoj u određenom vremenskom roku skupina učenika treba riješiti niz neobičnih zadataka, zagonetki, traženja tijeka događanja, povezivanja predmeta s glavnim likovima, traženje smisla dobivenog broja…U učionici su bili skriveni predmeti, poruke, putokazi, slike koje treba pronaći. Rješavanjem zadataka otkrivaju se tragovi koji upućuju gdje dalje tražiti. Posljednji zadatak je vrhunac igre – njegovo rješenje je ujedno izlaz iz učionice.

 Cilj ovakvog načina rada, bio je primijeniti strategije učenja i rješavanja problema, kreativno oblikovati i izraziti svoje misli, prepoznati vremenski slijed događaja, prepoznati igru kao važnu društvenu aktivnost koja vodi do znanja.

Učenici su u hodniku čekali dok je učiteljica postavlja zadatke. Podijelila je 21 učenika u šest skupina (poštujući epidemiološke mjere), po bojama. Tako da su slijedili svoje zadatke po bojama. Nakon svakog riješenog zadatka, upisivali su plus na ploči, ispod boje svoje skupine. U prvom zadatku, trebali su složiti tangram, na njegove dijelove upisati imena glavnih likova družine. Drugi zadatak se nalazio u košari, sastojao se od otkrivanja dvije zagonetke koje su upućivale na mjesto i vrijeme radnje romana. Slijedili su strelicu svoje boje (strelice su bile na zidovima, ormarima, vratima) koja je upućivala na pronalaženje premeta skrivenog u učionici; Rubikova koca je asocirala na Peru, voda na Milo dijete, šilo na Šilu, brzi autić na Divljaka, plišena osa na Budalu, te plišeni medo na Medu. Čim su povezali predmet i lik, trebali su opisati svoj lik na plakatu. Taj zadatak vodio ih je k matematičkom rješavanju pisanog problema, oko broja potrošenih kanti boje, koje su upotrebljavali za bojanje mlina.  Sljedeći zadatak je bio u kutiji, a trebalo je odrediti redoslijed događanja u romanu. Nakon toga, trebali su odabrati jednog lika i napisati njegov monolog, te u posljednjem otkriti anagram riječi sijop. U torbi učenika Josipa, nalazila se slika kućice s mlinom i ključ, koji je otključavao učionicu.

Uzbuđenje učenika zbog zadataka koji će uslijediti, organiziranost u podjeli zadataka, snalažljivost, kreativnost, upornost, smijeh, proširilo se po cijeloj učionici.

Nakon otključane učionice, dojmovi su bili vrlo pozitivni. Zaključili su da treba više ovakvih zanimljivih metoda rada, u kojoj su svi uključeni i nitko nije besposlen.




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Lidija Pecko   datum: 23. 11. 2020.

TELEFONSKI IMENIK ŠKOLE

 

        

 

RAVNATELJICA - 034/271-716

TAJNIŠTVO - 034/314-177

RAČUNOVODSTVO - 034/314-178  

BLAGAJNA - 034/251-547

PSIHOLOG - 034/314-175

DEFEKTOLOG - 034/314-176

PEDAGOG - 034/272-357

ZBORNICA - 034/314-174

KNJIŽNICA - 034/221-669

KUHINJA - 034/271-484

TELEFAX - 034/273-655

PŠ NOVA LIPA - 034/238-255

 

 

 


TRAŽILICA

e-Dnevnik


E-UPISI

UPISI 2020./2021.

OGLASNA PLOČA

OGLASNA PLOČA

    


BUS BUS

   RASPORED PRIJEVOZA

Priloženi dokumenti:
Raspored prijevoza.docx


ŠKOLSKA KUHINJA

   

               

           

        JELOVNICI


LEKTIRA


Kalendar
« Veljača 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
Prikazani događaji


Anketa
Bavite li se sportom?





Korisni linkovi
Znanost
 • AZOO
 • MZOŠ
 • NCVVO
 • Wikipedia
 • ENCIKLOPEDIJA
 • e - KNJIŽNICA
 • LEKTIRA

BRZO TRAŽENJE...
 • HRABRI TELEFON
 • Google

Dnevni tisak





preskoči na navigaciju