Unaprjeđenje matematike i geometrije kroz kretanje.
U ovom uzbudljivom eTwinning projektu, cilj nam je istražiti svijet matematike i geometrije kroz leću kretanja. Naš cilj je uključiti učenike u praktične aktivnosti koje pokazuju kako geometrijski koncepti nisu samo teoretski, već su živi u svijetu oko nas. Integracijom tehnologije i kreativnog razmišljanja otkrit ćemo kako se matematika koristi u svakodnevnom životu, od projektiranja struktura do stvaranja umjetnosti. Kroz suradničke projekte, učenici će raditi zajedno kako bi produbili svoje razumijevanje matematičkih principa dok se zabavljaju. Od stvaranja dinamičnih oblika do istraživanja 3D ispisa, ovaj će projekt biti putovanje puno otkrića i inovacija.
Ovaj projekt provode učiteljice matematike Marija Glibo - Čuljak i Katarina Kotrla Vidić zajedno sa učenicima 5. i 8. razreda.
HODOGRAM

SASTANAK MENTORA

AKTIVNOST: OBILJEŽAVANJE DANA BROJA PI


Natjecanje u recitiranju decimala broja Pi
Osmaši su ovaj Dan obilježili natjecanjem u recitiranju decimala tog broja.
Najuspješniji je bio Filip Kantor, učenik 8.a razrednog odjela koji je napamet izrecitirao broj sa čak 63 decimale.
SASTANAK UČENIKA
Organizirali smo okupljanje učenika 18.03.2025 povodom obilježavanja međunarodnog dana matematike. Marijana Karničnik podijelila je goochase math treasure hunt igricu refleksije prezentaciju. Razgledali smo čestitke. Učenici su se ukratko predstavili i izrazili svoje mišljenje o projektu.

AKTIVNOST: IZRADA LOGA


AKTIVNOST: Radionica 3d OLOVKA
Radionicu provela Marijana Karničnik, učiteljica matematike i informatike i OŠ Zdenka Turkovića, Kutjevo.
Prvi korak u korištenju 3D olovaka je podučavanje učenika kako ih koristiti. Na samom početku pogledali smo kratki vodič o korištenju 3D olovke, naglašavajući potrebu pažljivog rukovanja zbog vrućih dijelova uređaja. Nakon teorijskog dijela, učenici koriste 3D olovke za izradu modela vanjskih dijelova računala: Priprema materijala,
Crtanje osnovnih oblika. Ova metoda ne samo da pomaže učenicima da bolje vizualiziraju i zapamte ono što su naučili, već i razvija njihove tehničke i kreativne vještine.




AKTIVNOST: HOLOGRAM PIRAMIDE
Ema Sabljić napravila je ovu hologramsku piramidu koristeći prozirnu plastiku s CD-a, izrezala je na četiri identična trapeza i zalijepila trakom u obrnutu piramidu. U mraku, refleksije stvaraju 3D meduzu koja izgleda kao da lebdi u zraku.


