J A V N I  P O Z I V ZA NABAVU OSTALIH PREHRAMBENIH ARTIKALA

Datum objave: 22. prosinca 2025.
Kategorija: Javni Pozivi

OSNOVNA ŠKOLA

„DOBRIŠA CESARIĆ“

 POŽEGA

Slavonska 8, 34 000 Požega

KLASA: 333-01/25-01/8

URBROJ: 2177-1-23-01-25-01

Požega, 22. prosinca  2025. godine

J A V N I  P O Z I V ZA NABAVU OSTALIH PREHRAMBENIH ARTIKALA

Naručitelj, Osnovna škola „Dobriša Cesarić“Požega, upućuje Javni poziv . Sukladno članku 12. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 120/16., 114/22.) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave robe manju od 26.540,00 eura  bez PDV-a (tzv. jednostavnu nabavu) Naručitelj nije obavezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.

  1. Podaci o Naručitelju

Naručitelj:          Osnovna škola „Dobriša Cesarić“Požega

Adresa:                Slavonska 8, Požega  34000 Požega

OIB:                       58790090389

Tel:                        +385 34 314-177, 385 34 271-716

Fax:                       +385 34 273-655

WEB:                     www.os-dcesaric-pozega.skole.hr

EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE: 10- MV- 26

2. Podaci o osobi zaduženoj za kontakt

Osoba za kontakt:

Tajnica: Vlasta Cvjetojević , upr. pravnik

Telefon: 034/314-177 

E:mail: skola@os-dcesaric-pozega.skole.hr

3. Procijenjena vrijednost nabave

Procijenjena vrijednost nabave je: 22.000,00 eura, bez PDV-a

27.500,00 eura,  sa PDV-om

4. Opis predmeta nabave

Predmet nabave je kvalitetno  OSTALI PREHRAMBENI ARTIKLI   za potrebe školske kuhinje .

5.Količina predmeta nabave

Količina predmeta nabave definira se u Troškovniku koji je prilog ovog poziva .

6.MjESTO IZVRŠENJA

Mjesto izvršenja je: Osnovna škola „Dobriša Cesarić“ Požega, Slavonska 8

7. ROK ZA IZVRŠENJE- DINAMIKA ISPORUKE

Rok za isporuku  – dinamika isporuke je prema prethodno poslanoj narudžbi predmeta nabave od strane školske kuhinje.

8. RoK VALJANOSTI PONUDE

Rok valjanosti ponude je 15  kalendarskih dana od dana isteka roka za dostavu ponude.

 9. ROK PLAĆANJA

E račun  s odgodom od 30 dana  ispostavlja se  na adresu Naručitelja: Osnova škola „Dobriša Cesarić“ Požega Slavonska 8, 34 000 Požega .

10. KRITERIJ ZA ODABIR PONUDE

Najniža cijena   uz uvjet da su zadovoljeni uvjeti  navedeni uz  troškovnik.

11. ROK ZA DONOŠENJe obavijesti o odabiru najpovoljnije ponude

Rok za donošenje Obavijesti o odabiru najpovoljnije ponude iznosi 30 kalendarskih dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.

12.  vrijeme na koje se sklapa ugovor o nabavi

Ugovor o nabavi sklapa se za period od 01. siječnja 2026. do 31. prosinca 2026. godine.

13. KRITERIJI ZA KVALITATIVNI ODABIR GOSPODARSKOG SUBJEKTA (UVJETI SPOSOBNOSTI)

  1. Potvrda Porezne uprave ili drugog nadležnog tijela u državi o stanju duga.
  2. Izjava o nekažnjavanju – ovjerena kod Javnog bilježnika
  3. Dokaz o upisu u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta.

Svi dokumenti koje Naručitelj traži mogu se dostaviti u preslici, a Naručitelj može zatražiti uvid u originale dostavljenih dokumenata.

14. SASTAVNI DIJELOVI PONUDE

Ponuda treba sadržavati:

  • Ponudbeni list (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)
  • Dokaze (uvjeti sposobnosti )
  • Troškovnik (ispunjen i potpisan od strane ovlaštene osobe ponuditelja)

15. JEZIK I PISMO PONUDE

Ponuda se izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu.

16. NAČIN DOSTAVE PONUDE

Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu iz priloga ovog Poziva, a koji je potrebno dostaviti ispunjen i potpisan od strane ovlaštene osobe ponuditelja. Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ove Obavijesti.

Molimo da Vašu ponudu dostavite: najkasnije do 02. siječnja 2026.  u 12,00 sati

  • način dostave ponude: u tajništvo preporučenom pošiljkom, putem ovlaštenog pružatelja poštanskih usluga, druge odgovarajuće kurirske službe  na adresu škole Osnovna škola „Dobriša Cesarić“ ,  Slavonska 8,  34000 Požega ili  elektroničkom poštom na adresu: skola@os-dcesaric-pozega.skole.hr

Na omotnici ponude mora biti naznačeno:

  • naziv i adresa Naručitelja
    • naziv i adresa Ponuditelja
    • naziv predmeta nabave
    • naznaka „ne otvaraj“

17. MJESTO, VRIJEME, DATUM  i način OTVARANJA PONUDA

Osnovna škola „Dobriša Cesarić“ Požega, Slavonska 8, 34000 Požega,  u roku od 7 radnih  dana od isteka roka za dostavu ponuda.

Otvaranje ponuda nije javno.

                                                                                                                                                                Ravnateljica škole:

                                                                                                                                                              mr.sc. Lidija Pecko

Osobe ovlaštene za provođenje postupka jednostavne nabave:

Vlasta Cvjetojević

Marica Malčić

Silvija Soukup

Pročitajte još

J A V N I  P O Z I V ZA NABAVU SVJEŽEG MESA

OSNOVNA ŠKOLA „DOBRIŠA CESARIĆ“  POŽEGA Slavonska 8, 34 000 Požega KLASA: 333-01/25-01/6 URBROJ: 2177-1-23-01-25-01 Požega, 22. prosinca  2025. godine J A V N I  P O Z I V ZA NABAVU SVJEŽEG MESA Naručitelj, Osnovna škola „Dobriša Cesarić“Požega, upućuje...

J A V N I  P O Z I V ZA NABAVU SMRZNUTIH NAMIRNICA

OSNOVNA ŠKOLA „DOBRIŠA CESARIĆ“  POŽEGA Slavonska 8, 34 000 Požega KLASA: 333-01/25-01/9 URBROJ: 2177-1-23-01-25-01 Požega, 22. prosinca  2025. godine J A V N I  P O Z I V ZA NABAVU SMRZNUTIH NAMIRNICA Naručitelj, Osnovna škola „Dobriša Cesarić“Požega,...

Skip to content