2019-01-27 21:58:12

Kako su se Cesarići snašli u Plesnom laboratoriju?

Učenici 5.b razreda  i literarno-novinarska skupina imali su priliku sudjelovati u Plesnom laboratoriju- plesnoj radionici koju je osmislila Kristina Novak, plesna pedagoginja i voditeljica Plesnog studija ARTINA. Glazba, poezija i ples su tri segmenta u vrlo prijateljskoj, ali ne i nužnoj vezi jer možete plesati na šum, na ritam, na tišinu, tj. svoju unutarnju glazbu koja je za druge nečujna. Plesom se misli i osjećaji katkada mogu izraziti bolje nego riječima. Moglo bi se reći da se ples obraća našim očima onako kako se glazba obraća našim ušima. Ipak, može doći i do zabune jer ima toliko različitih vrsta plesova. Želja za ritmičkim pokretom i plesnim izričajem, prirođena je svakome ljudskom biću. Ples omogućuje čovjeku opuštanje i rušenje barijera koje ga koče u komunikaciji svakodnevnoga života. Izvrsna plesna radionica pod stručnim vodstvom plesnog pedagoga oduševila je Cesariće te su izrazili želju za još pokojim satom koji će povezati ove tri umjetnosti. 

 

 

 

 

 

 

Primjenjujući plesne strukture u radionici, koristeći se primjerenim metodama rada i strategijama poučavanja, poticao se kod učenika pravilno držanje tijela, osvješćivanje motoričkih sposobnosti: koordinacije, snage, brzine, gibljivosti, preciznosti i ravnoteže.

Poseban cilj plesnih struktura kod učenika bio je razvijanje estetske kulture pokreta povezivanjem raznolikih struktura gibanja s elementima glazbenoga izražavanja. Na taj se način učenike uvodi u različite forme plesa kao specifičnog oblika čovjekova motoričkoga izražavanja.

Pokret je postao neiscrpno sredstvo čovjekova fizičkoga izražavanja koji svojom formom i kompozicijom omogućuje beskonačan broj različitih plesnih izričaja.

 


Osnovna škola "Dobriša Cesarić" Požega