2020-02-13 14:29:55

4.a i „Escape room“

Escape (class) room je tematski zadana misija, u kojoj u određenom vremenskom roku skupina učenika treba riješiti niz neobičnih zadataka, zagonetki te  dekodirati kodove.

Učenici 4.a  bili su podijeljeni u 5. skupina po bojama kako bi provjerili  što su zapamtili čitajući lektiru „Emil i detektivi“.

Za vrijeme trajanja sata učenici su mogli u svakom trenutku koristiti i knjigu.

U školskoj knjižnici su bili skriveni predmeti, poruke, slike koje trebaju pronaći. Rješavanjem zadataka otkrivaju se tragovi koji upućuju gdje dalje tražiti.

 

Prednost Escape room-a je i u tome što, s jedne strane, učenicima nudi razvijanje njihovih kompetencija na suvremeniji način za razliku od tradicionalne nastave i s druge podrazumijeva aktivnog učenika čime postaju subjekti, a ne objekti u procesu učenja.

Uključivanjem učenika u ovu vrstu aktivnosti podržavamo njihovu ambiciju da dosegnu viši stupanj  kompetencija poput preuzimanja inicijative, upotrebe digitalnih tehnologija, rješavanja problema i suradničkog rada potrebnih za uspjeh u školi i  daljnje obrazovanje.

Učenici su bili posebno ushićeni, zadatke su riješili prije isteka vremena i vesele se ponovnom susretu u ulozi detektiva.

 

 

Mirna Jozić


Osnovna škola "Dobriša Cesarić" Požega