2020-02-13 14:29:55 4.a i „Escape room“ Escape (class) room je tematski zadana misija, u kojoj u određenom vremenskom roku skupina učenika treba riješiti niz neobičnih zadataka, zagonetki te dekodirati kodove. Učenici 4.a bili su podijeljeni u 5. skupina po bojama kako bi provjerili što su zapamtili čitajući lektiru „Emil i detektivi“. Za vrijeme trajanja sata učenici su mogli u svakom trenutku koristiti i knjigu. U školskoj knjižnici su bili skriveni predmeti, poruke, slike koje trebaju pronaći. Rješavanjem zadataka otkrivaju se tragovi koji upućuju gdje dalje tražiti.
Prednost Escape room-a je i u tome što, s jedne strane, učenicima nudi razvijanje njihovih kompetencija na suvremeniji način za razliku od tradicionalne nastave i s druge podrazumijeva aktivnog učenika čime postaju subjekti, a ne objekti u procesu učenja. Uključivanjem učenika u ovu vrstu aktivnosti podržavamo njihovu ambiciju da dosegnu viši stupanj kompetencija poput preuzimanja inicijative, upotrebe digitalnih tehnologija, rješavanja problema i suradničkog rada potrebnih za uspjeh u školi i daljnje obrazovanje. Učenici su bili posebno ushićeni, zadatke su riješili prije isteka vremena i vesele se ponovnom susretu u ulozi detektiva.
Mirna Jozić |
Osnovna škola "Dobriša Cesarić" Požega |