2015-12-13 19:31:21

A FUNNY ENGLISH CLASSROOM - ZABAVNA UČIONICA

Dragi učenici i roditelji, cilj ovog članka je prije svega upoznati vas s radom i napretkom vaše djece u okviru nastave engleskog jezika ali i istaći njihovu kreativnost, umješnost i razvijanje samostalnosti.

Stoga počnimo s drugim razredom. Krasni mališani drugog b (Zlata Pavlović) već su sposobni opisati svoje najmilije, reći što vole i gdje rade. Zato se neodoljivi i temeljiti radovi slijedećih učenika nalaze ovdje: Karle Paukner, Ana Paukner, Gabrijel Čuljak i Filip Odobašić. Naravno svi su vrlo vrijedni i ovo je samo mali izvadak ovakvih izvješća putem naše stranice bit će još i svi će stići na red!

Drugi A (Tanja Zeba) čak je počeo glumiti na engleskom! U Video zapisu vidimo 4 junaka koji su odigrali priču iz knjige „Who is this?“ u kojem brat traži izgubljenu seku u ulici. Male zvijezde su: Nika Berdi, Borna Bognar, Tara Matijević i Tea Obradović.

https://www.youtube.com/watch?v=XYTG4ypA0rc

https://youtu.be/sVBFc8O22io

Petaši su ove godine doživjeli puno promjena i trebalo im je malo vremena da se otvore. Međutim kad jesu došli smo do krasnih rezultata. Novi radovi svaki tjedan krase njihove učionice i školski hodnik. Svladali su školske predmete, olimpijske igre, skočili s noći vještica do luna parka. Najbolje rezultate daju u grupnom radu što dokazuju i fotografije.

Peti c fascinirao je izradom prezentacija na najrazličitije školske i popularne teme. Temu „She can't run but she can play basketball“ koja govori o djevojčici u invalidskim kolicima obradili su Antun Čuljak i Mateo Novak. Ona govori o tome kako se i takva djeca mogu i trebaju uključiti u različite školske i izvannastavne aktivnosti. Naša je škola vjerni primjer toga.

Sedmaši su se okušali ponavljajući gradivo 16 stoljeća današnje engleske kraljevine sastavljajući značajke u nekoliko modela: Križaljka (D. Štivić, 7B), kviz (F. Šunjo i skupina, 7A), memory game (Ena Stankijević, L. Zovko-7B), i igra asocijacija (Luka Ćaćić i skupina,7A).

Moje spoznaje kao nastavnice je da su djeca puno angažiranija u ovakvom obliku učenja i rado se uključuju kad mogu doći do izražaja u okviru svojih sposobnosti.

Piše: Sandra Halt-Ćuže


Osnovna škola "Dobriša Cesarić" Požega