Osnovna škola "Dobriša Cesarić" Požega

> Erasmus+
ERASMUS+

ŠPANJOLSKA 24. - 30. STUDENOG 2019.

Autor: Katarina Kotrla Vidić, 5. 12. 2019.

"LIFE WITH VALUES"

PERSEVERANCE, JUSTICE , DIVERSITY

1. dan

Ponedjeljak, 25. studeni 2019.

U jutarnjim satima, u osnovnoj školi Fernando Martin sastale su se sve škole partneri Erasmus+ projekta „Life with values“.

To su: Španjolska – zemlja domaćin, Poljska, Portugal, Grčka, Turska i Hrvatska. Domaćini su nam poželjeli dobrodošlicu malim glazbeno-scenskim programom.

Uslijedila je i prva radionica: Brainstorming pomoću web alata Word art.

Nakon ručka krenuli smo u obilazak grada Mora. Posjetili smo Muzej ulja, Crveni križ te Gradsku vijećnicu gdje nas je dočekao gradonačelnik.

2. dan

Utorak, 26. studeni 2019.

PERSEVERANCE

U utorak su učenici uz  pratnju nastavnika svih partnerskih zemalja posjetili IMD (MUNICIPAL INSTITUTE OF SPORT) gdje nas je dočekao voditelj, te članovi Karate klub Jonbukan. Trener je i naše učenike naučio nekim zanimljivim i ne tako teškim karate pokretima.

I dok je naša predstavnica učenika Nika Sabljak u pratnji koordinatorice Julijane Banovac boravila na Radio Mora, ostali učenici imali su vrijeme za sport - dječje olimpijske igre

3. dan

Srijeda, 27. studeni 2019.

JUSTICE

U srijedu nakon doručka krenuli smo prema mjestu zvanom Consuegra. Na vrhu planine Cerro Calderico, u čudesnom povijesnom gradu Consuegra, brdo je okružilo 12 vjetrenjača s bijelim tornjem, okruženo proširenim ravnicama Castilla-La Mancha i pozadine zadivljujućeg srednjovjekovnog dvorca. Smatra se da su ove ikonske kule vjetrenjače koje je opisao Miguel de Cervantes u svom poznatom romanu Don Quijote iz 17. Stoljeća.

Na tom je mjestu već postojao veliki dvorac tijekom vladavine Maura, koji je igrao važnu ulogu u građanskim ratovima između kalifata Toleda i Kordobe. Negdje između 1085. i 1090. godine dvorac je prešao u ruke kršćanskog kralja Alfonsa VI.

Nakon toga vratili smo se u školu Ferdinando Martin u Mori i ručali.

Nakon kratkog odmora s učenicima ostalih škola partnera imali smo kreativne radionice te grupne radove na temu pravde. Radili smo stripove u web alatu Pixton.

U 18.00 h išli smo u kazalište( Mora Royal Theatre)  te pogledali predstavu  Don Quixote.

U 19.30 vratili smo se u Toledo te otišli u večernju šetnju.

4. dan

Četvrtak, 28. studeni 2019.

DIVERSITY

U četvrtak ujutro bili smo u obilasku Toleda gdje smo posjetili katedralu, sinagogu...

Toledo je nazvan kao grad tri vjere jer su u njemu židovska, muslimanska i kršćanska vjera živjele u miru.

Za nas je organiziran i ZIP line-u iznad rijeke Tajo.

5. dan

Petak, 29. studeni 2019.

DIVERSITY

U petak je bio  zadnji dan naseg putovanja. U školi smo imali 3 radionice:       izrađivali smo zajednički kolaž sa slikama prethodna 4 dana, izrađivali smo Fatima’s hand i narukvicu prijateljstva.

Također, svi zajedno zasadili smo i "Stablo vrijednosti."

Kasnije, toga dana, svi ucenici i mentori obukli su odjeću koja simbolizira njihovu državu. Poslušali smo nastup lokalne folklorne skupine Mora.

Zahvalili smo se domaćinima na gostoprimstvu i raznovrsnom te zanimljivom programu svih 5 dana.

I na samom kraju bilo je proglašenje najloga i najmaskote, koji će biti izrađeni u Portugalu te dodijeljeni svim zemljama partnerima.

Najbolja maskota: HRVATSKA, Ema Lešić

LEKTIRA

E-UPISI

UPISI U SREDNJU

Osnovna škola "Dobriša Cesarić" Požega / Slavonska 8, HR-34000 Požega / os-dcesaric-pozega.skole.hr / ured@os-dcesaric-pozega.skole.hr