Obavijest roditeljima - PREPORUKE RODITELJIMA
Poštovani roditelji,
30. travnja 2020. godine Resorno ministarstvo objavilo je Preporuke o organizaciji rada u razrednoj nastavi i upute za vrednovanje i ocjenjivanje u mješovitom modelu nastave koje se temelje na Uputi HZJZ-a (Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo).
Preporuke se odnose na organizaciju nastave od 11. svibnja 2020. godine.
Dokument sadrži preporuke i mjere za rad usmjerene ravnateljima, učiteljima i roditeljima, a glavni cilj je naravno svim učenicima osigurati dostupnost poučavanja, nastavne materijale i potporu u učenju na adekvatam i siguran način.
U nastavku objave možete pročitati izdvojeni dio dokumenta namijenjen Vama roditeljima.
Također, u prilugo se nalazi cjelokupan dokument Preporuke o organizaciji rada u razrednoj nastavi i upute za vrednovanje i ocjenjivanje u mješovitom modelu nastave, kao i Upute HZJZ-a.
Roditelji i škola u krugu povjerenja za učenje i dobrobit učenika
Roditelji su dužni pažljivo pročitati Upute HZJZ-a kako bi uočili koji učenici ne smiju u školu te za koje se kategorije ne preporuča dolazak u školu u ovoj fazi. Ravnatelji i učitelji trebaju biti kontaktu s roditeljima te im dati sve potrebne informacije kako bi se pravovremeno utvrdilo koji će učenici moći pohađati nastavu u školama prva dva tjedna. Ukoliko imaju dvojbi, roditelji trebaju kontaktirati nadležnog obiteljskog liječnika, a škole se mogu obratiti nadležnim epidemiološkim službama.
Ukoliko je broj učenika koji su prijavljeni za dolazak u pojedini razredni odjel prekobrojan i ne postoji mogućnost da se osposobi novi razredni odjel, ravnatelj treba postaviti prioritete prema kojima će učenici biti na nastavi u školama od 11. svibnja. Prioritet su djeca čija oba roditelja/staratelja rade izvan kuće i nemaju druge mogućnosti zbrinjavanja djece.
Roditelji su značajna karika u krugu povjerenja za učenje, ali i za podršku učeniku u općem razvoju, usvajanju vrijednosti i odgoja u cjelini. Međutim, u nastavi na daljinu te u mješovitom modelu nastave imaju posebnu ulogu, a posebice kod djece koja su u razrednoj nastavi jer trebaju usko surađivati s učiteljima i stručnim suradnicima u školi. Pritom roditelji ne mogu i ne smiju preuzeti ulogu učitelja.
Roditelji trebaju uočiti da se vrednovanje ne oslanja, kao do sada, na poznavanje sadržaja kao glavne pokazatelje znanja, već da trebaju obratiti pažnju i na druge elemente (samostalnost, kreativnost, mogućnost korištenja naučenog, timski rad…) i da računaju da će učitelji i to uzimati u obzir. Posebno je istaknuto da svi učenici trebaju u ovom razdoblju dobiti ocjenu iz aktivnosti u izvršavanju svojih obaveza, ali i da se očekuje da samostalno rade na složenijim zadacima. U tim složenijim zadacima dobro je da roditelji budu upoznati s njima, ali nikako da se angažiraju u izradi i pisanju takvih radova umjesto učenika. Jasan stav roditelja ovdje je važan za razvoj vrijednosti kod djece i na tome trebaju ustrajati, kako roditelji, tako i učitelji.
Naglasci za roditelje
Prilog:
Ravnateljica škole: Zvjezdana Krip
« Ožujak 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Znanost | ![]() |
• AZOO |
• MZOŠ |
• NCVVO |
• Wikipedia |
• ENCIKLOPEDIJA |
• e - KNJIŽNICA |
• LEKTIRA |
![]() |
BRZO TRAŽENJE... | ![]() |
• HRABRI TELEFON |
![]() |
Dnevni tisak | ![]() |
![]() |